تمرین

سه تمرین در سنگ نوردی از همه مهم تر است. اول اینکه قبل از هر کار مفاصل و تاندوم های خود را گرم کنید. دوم اینکه اگر می خواهید مسیر های سخت تری را تاپ کنید باید در اوج خستگی باشد. چرا که به تقویت عضلات شما کمک می کند. و سوم درازنشست و شنا باستانی و بارفیکس هر کدام 3 سری در کنار تمرینات استقامتی به تقویت عضله ها و قدرت عمومی بدنتان کمک می کند.

یادش بخیر، در هفته 2 یا 3 روز می رفتیم پارک جمشیدیه و روی دیوارهاش تراورس می کردیم. دلم می خواد دوباره شروع کنم. منتهی باید با برنامه ریزی و نظم باشه که جواب بده.

هم طناب شدن و کرده کرده صعود کردن رو دوست دارم. چه حمایت ها که کردیم و اسمش فقط حمایت بود. آدم باید یادگارهای خوبش رو زنده کنه و با اونها زندگی کنه.

/ 1 نظر / 39 بازدید
محمد مهدی

سلام معلم خوب هستی من مطالب رو خوندم من عاشق شما بودم تو مروی البته الان حوزه شده الانا که میرم جلوی در مدرسه اون پنجره ی اتاق کامپلیوتر یادم میوفته چه روزایی که تا شب تو همون اتاق بودیم من مشتاق دیدار شما هستم وخیلی هم اهل کوه اگه نظر من رو دیدید حتما به وبلاگم یه سری بزنید اگه نظر دادید شماره تلفن و نظرتون در باره ی یه کوه نوردیه جانانه رو بنویسید خواهش می کنم حتما سر بزنید گرچه شاید من رو فراموش کرده باشید ولی شما برای من اون قدر دل چسب بودید که فراموش کردنتون ممکن نیست البته به سایت هم سر زدم خداحافظ.