کوه نورد


خاطرات کوه نوردی حمید شریعتی

تمرین

سه تمرین در سنگ نوردی از همه مهم تر است. اول اینکه قبل از هر کار مفاصل و تاندوم های خود را گرم کنید. دوم اینکه اگر می خواهید مسیر های سخت تری را تاپ کنید باید در اوج خستگی باشد. چرا که به تقویت عضلات شما کمک می کند. و سوم درازنشست و شنا باستانی و بارفیکس هر کدام 3 سری در کنار تمرینات استقامتی به تقویت عضله ها و قدرت عمومی بدنتان کمک می کند.

یادش بخیر، در هفته 2 یا 3 روز می رفتیم پارک جمشیدیه و روی دیوارهاش تراورس می کردیم. دلم می خواد دوباره شروع کنم. منتهی باید با برنامه ریزی و نظم باشه که جواب بده.

هم طناب شدن و کرده کرده صعود کردن رو دوست دارم. چه حمایت ها که کردیم و اسمش فقط حمایت بود. آدم باید یادگارهای خوبش رو زنده کنه و با اونها زندگی کنه.

   + - ۱:٠۸ ‎ب.ظ ; ۱۳٩٠/٢/۳۱